Poniżej zebrane zostały poradniki do gry Space Station 13. Dotyczą one różnych aspektów życia na stacji kosmicznej i dlatego podzielone zostały na kategorie, dzięki czemu łatwiej będzie Ci odnaleźć to, czego akurat potrzebujesz.

Poradniki ogólneEdytuj

Poradnik dla nowych graczy - o tym jak rozpocząć przygodę ze Space Station 13.
Skróty klawiszowe - o tym, jak wykorzystać skróty klawiszowe, aby gra stała się przyjemniejsza.
Reguły gry - o tym, jak dobrze się bawić i nie dostać bana.
Przydział ról - o tym, jak dobrze ustawić preferencje, aby dostać wymarzoną rolę.
Słownik pojęć - o tym, jak nie wyjść na głupka, gdy nie rozumiesz jakiegoś słowa.

Poradniki dla szefówEdytuj

Łańcuch dowodzenia - o tym, kto jest przed kim odpowiedzialny, a kogo można zmieszać z błotem.
Prawo gwiezdne - o tym, jaką drogę wybrać, aby szybko wylądować za kratkami.
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi - o tym, jak być dobrym HoP'em, którego wszyscy znają i kochają.
Rodzaje identyfikatorów - o tym, jak inteligentnie wykorzystywać identyfikatory do zarządzania personelem stacji.

Poradniki dla ochronyEdytuj

Poradnik oficera ochrony - o tym, jak zaprowadzić porządek na stacji, nie robiąc nikomu krzywdy.
Standardy i procedury - o tym, jak postępować w czasach pokoju i w czasach wojny.
Samoobrona dla zielonych - o tym, jak się obronić i skutecznie obezwładnić napastnika.
Walka z kultem - o tym, jak dokopać czubkom z kultu i powstrzymać rozlew krwi.

Poradniki dla inżynierówEdytuj

Budownictwo podstawowe - o tym, jak zbudować i umeblować dom jednorodzinny.
Budownictwo zaawansowane - o tym, jak zbudować stację kosmiczną i wykorzystać ją do zniszczenia świata.
Panele słoneczne - o tym, jak prawidłowo ustawić panele słoneczny i samemu się nie spalić.
Silnik osobliwościowy - o tym, jak wykorzystać osobliwość czasoprzestrzenną, do zniszczenia zasilenia stacji.
Zarządzanie atmosferą - o tym, jak nie udusić siebie i innych przez przypadkowe przekręcenie "tego czerwonego kurka".
Poradnik telekomunikacyjny - o tym, jak utrzymać łączność na stacji oraz poza nią, zapewniając sobie stały dostęp do Internetów i obrazków z kotkami.
Poradnik hackowania - o tym, jak walczyć o wolny dostęp do informacji oraz policyjnej zbrojowni.

Poradniki dla naukowcówEdytuj

Nauka i rozwój - o tym, do czego stworzono Stację 13.
Poradnik robotyka - o tym, jak stać się współczesnym doktorem Frankensteinem.
Poradnik badania toksyn - o tym, jak wykorzystać proste składniki do wywołania "kwaśnej atmosfery" na stacji.
Poradnik konstrukcji granatów - o tym, jak wykorzystać proste składniki do stworzenia granatu
Poradnik ksenobiologa - o tym, no.. krzyżowaniu.. mutowaniu.. o kwiatkach i pszczółkach.
Poradnik teleportacji - o tym, jak zupełnie niechcący przenieść szczura do pokoju pana kapitana.

Poradniki dla lekarzyEdytuj

Poradnik lekarza - o tym, jak skutecznie wywiązać się z Przysięgi Hipokratesa.
Poradnik chemika - o tym, jak szybko stworzyć mniej lub bardziej legalne specyfiki.
Poradnik chirurga - o tym, jak poskładać do kupy pacjenta, który dopiero przeleciał przez niszczarkę do dokumentów.
Poradnik wirusologa - o tym, jak zwalczać infekcje i nie dopuścić do pandemii.
Poradnik genetyka - o tym, jak przywrócić umarłych do życia oraz mutować kod genetyczny pracowników stacji.

Poradniki dla cywiliEdytuj

Praca na cargo - o tym, jak skutecznie zarządzać zapasami i zamówieniami na stacji.
Rodzaje skrzynek do zamówienia - o tym, co i dla kogo zamówić, aby statek nie latał na próżno.
Poradnik botanika - o tym, jak wyprodukować żarcie z probówki.
Dania i napoje - o tym, jak wykarmić cały personel żarciem z probówki.

Poradniki dla antagonistówEdytuj

Nieuprawniony dostęp - o tym, jak dojść do miejsc, w których nie powinno Cię być.
Poradnik rewolucjonisty - o tym, jak obalić tego matoła kapitana.
Poradnik kultysty - o tym, jak pozostać wiernym jedynemu, słusznemu, Pradawnemu Bogu.
Poradnik agenta syndykatu - o tym, jak przeprowadzić skuteczny atak na stację kosmiczną i zostać bohaterem.
Poradnik wadliwego AI - o tym, jak komputer może przejąć władzę nad światem.
Poradnik obcego - o tym, jak zostać królową robali i utworzyć nową kolonię dla swego plemienia.

Pozostałe poradnikiEdytuj

Sztuczki i ciekawostki - o tym, czego normalnie dowiedziałbyś się po 10 latach gry.
Moduły sztucznej inteligencji - o tym, jak poprawnie skonfigurować AI.
Potworna księga potworów - o tym, jakie straszne i włochate stwory kryją się pod Twoim łóżkiem.
Encyklopedia roślin - o tym, jak w XV wieku wyhodować starego, dobrego pomidora.
Poradnik muzyka - o tym, jak uprzyjemnić życie klientom baru.. lub pasażerom eksplodującego statku kosmicznego.
NTSL (Nanotransen Scripting Language - o tym, jak zostać kosmicznym programistą.
Poradnik biurokraty - o tym, jak uprzykrzyć życie wszystkich, przez zmuszanie do wypełnienia wniosku A-55, jako załącznika do druku B-79.
Zdarzenia losowe - o tym, co może się zdarzyć, gdy już nic gorszego nie może się zdarzyć.
Broń improwizowana - o tym, jak z kilku spinaczy i gumki stworzyć kuszę.

Więcej z Fandomu